טלגרם לעסקים

קראו את ההודעה המקורית באנגלית

החל מהיום, כל אחד יכול להפוך את חשבון הטלגרם שלו לחשבון עסקי - ולקבל גישה לתכונות עסקיות ייעודיות, כגון שעות פתיחה, מיקום, תגובות מהירות, הודעות אוטומטיות, הקדמה מותאמת אישית, תמיכה בצ'אטבוט ועוד.

מציגים את טלגרם לעסקים

טלגרם אפשרה זה מכבר למפתחים לבנות בוטים חזקים ומיני-אפליקציות שכבר נמצאים בשימוש רחב לעסקים.

החל מהיום, כל משתמש יכול לגשת לתכונות עסקיות - גם ללא כישורי קידוד.

שעות ומיקום

עסקים יכולים להציג את שעות הפעילות שלהם ולהראות את מיקומם במפה.

המשתמשים יידעו היכן למצוא אותם ויראו מיד אם אתם פתוחים.

עמוד פתיחה

עסקים יכולים להתאים אישית את הודעת המבוא שלהם לצ'אטים ריקים, ולבחור איזה טקסט ומדבקה אנשים יראו לפני שהם מתחילים את השיחה.

זה מאפשר לכם להציג מידע על מוצרים ושירותים או לברך לקוחות עם יצירות אמנות ממותגות.

תגובות מהירות

טלגרם לעסקים מאפשר לכם ליצור תגובות מהירות. תגובות מהירות הן קיצורי דרך לשליחת הודעות מוגדרות מראש שיכולות להכיל מספר הודעות, ותומכות בעיצוב טקסט, קישורים, מדבקות, מדיה וקבצים.

זה יעזור לכם לשלוח במהירות מידע שהלקוחות שלכם צריכים לעתים קרובות - כמו לוח זמנים של שיעורים או קובץ PDF עם התפריט שלכם.

הקלדת / בשורת ההודעות תציג פאנל עם כל התגובות המהירות שלכם - שתוכלו לשלוח או לערוך בהקשה אחת. זה יפעל רק בצ'אטים פרטיים, לא בקבוצות.

הודעות ברכה

לאוטומציה נוספת, תוכלו להגדיר הודעת ברכה שתישלח למשתמשים שיצרו איתכם קשר בפעם הראשונה. זה יבטיח שהם יקבלו תשובה מיידית עם מידע חשוב - או סתם שלום ידידותי. 👋

הברכה שלכם יכולה לכלול גם תשובות לשאלות נפוצות או פרטים נוספים על העסק שלכם.

תוכלו לציין תקופה שלאחריה הודעה חדשה תגרום לכך שהברכה שלכם תישלח שוב.

הודעות לא זמין

תוכלו גם להגדיר הודעת לא זמין שתישלח כשהעסק שלכם סגור או בזמן שאתם בחופשה.

כך אנשים תמיד יידעו מתי הם יכולים לצפות לתגובה מהעסק שלכם.

כדי למנוע שליחת הודעות עסקיות לחברים, למשפחה או לעובדים, תוכלו להגביל את כל ההודעות האוטומטיות ולהחריג צ'אטים ספציפיים או קטגוריות צ'אט שלמות.

תגיות לצ'אטים

עם טלגרם לעסקים או Premium, תוכלו להוסיף תוויות צבעוניות לצ'אטים, ולהעניק להם תגים ייחודיים המבוססים על תיקיות הצ'אט שבהן הם נמצאים.

זה יעזור לכם להבדיל במהירות בין לקוחות ברשימת הצ'אט שלכם על סמך הסטטוס, הצרכים או רמת העדיפות שלהם.

כל משתמשי טלגרם יכולים ליצור תיקיות צ'אט מותאמות אישית כדי לארגן את הצ'אטים שלהם - הוספת כרטיסיות נפרדות לרשימת הצ'אט עבור עבודה, בית ספר , חדשות ועוד.

קישורים לצ'אט

כדי להקל עוד יותר על יצירת קשר עם הלקוחות, באפשרותכם ליצור קישורים לצ'אט עם העסק שלך - כמו כפתור לשריון שולחן או לעקוב אחר הזמנה. לאחר הקשה, הקישורים האלה יפתחו איתכם צ'אט באופן מיידי וידביקו הודעה מוצעת עבור המשתמש.

תוכלו להשתמש בקישורים אלה גם בתוך וגם מחוץ לטלגרם - מקישור באתר שלכם ועד קוד QR בתפריט מסעדה.

כל קישור מראה כמה פעמים הקישו עליו כדי שתוכלו לעקוב אחר הביצועים שלו.

צ'אטבוטים לעסקים

משתמשים עסקיים יכולים לחבר בוטים של טלגרם שיעבדו ויענו להודעות מטעמם. זה מאפשר לעסקים לשלב בצורה חלקה את כל כלי ניהול העבודה הקיימים, או להוסיף עוזרי AI שניהלו את הצ'אטים שלהם.

בעת הוספת צ'אטבוט, תוכלו להגדיר לאילו צ'אטים הבוט יכול לגשת - כדי לא לכלול את כל הצ'אטים עם אנשי הקשר שלכם, או להגיב רק לצ'אטים חדשים.

זה פותח עידן חדש עבור בוטים של טלגרם - אנו מזמינים את כל המפתחים ליצור שירותים חדשים שיעזרו לעסקים לבצע אוטומציה ולשפר את התקשורת שלהם עם משתמשי טלגרם. עיינו במדריך הבוטים שלנו לפרטים.

טלגרם תציג תכונות חדשות לעסקים בעדכונים הקרובים. לעת עתה, כל תכונות טלגרם לעסקים זמינות חינם למנויי Premium. תוכלו למצוא אותם בהגדרות > טלגרם לעסקים.


31 במרץ, 2024
צוות טלגרם

Other News

선물, 검증 플랫폼 및 기타

사용자들은 이제 친구들에게 선물을 보낼 수 있습니다: 선물의 수신자는 자신의 프로필 페이지에 선물을 표시하거나 별로 전환할 수 있습니다. 추가로, 텔레그램은 기업들이 고객의 전화번호를 인증할 수 있는 플랫폼을 출시했습니다: 이 새로운 인증 플랫폼은 사용자가 텔레그램을 통해 코드를 받아 전화번호를 쉽게 확인할 수 있게 하며…
Oct 5, 2024

스타 경품 및 기타

오늘 업데이트로 그룹과 채널은 경품 행사에서 Telegram Stars를 상품으로 사용할 수 있습니다. 또한, Telegram 브라우저에서 여는 모든 기사를 이제 Instant View로 변환할 수 있어 읽기 편리합니다.
Sep 6, 2024

슈퍼 채널, 스타 반응 및 구독

오늘은 텔레그램의 11주년입니다. 사용자가 콘텐츠 제작자를 지원할 수 있도록 하는 스타 반응 및 스타 구독, 봇 및 비즈니스 계정을 위한 유료 미디어, 그리고 관리자가 다른 채널이나 개인 프로필로 게시할 수 있는 새로운 텔레그램 채널 모드를 만나보세요.
Aug 14, 2024

텔레그램 브라우저, 미니 앱 스토어, 선물 별 등

오늘 업데이트에서는 여러 탭을 지원하는 새로운 인앱 브라우저와 거의 10억 명의 사용자에게 Web3를 제공하는 기능, 인기 미니 앱이 포함된 미니 앱 스토어, 친구에게 스타 선물을 할 수 있는 기능, 스토리를 위한 날씨 위젯 등 다양한 기능이 추가되었습니다.
Jul 31, 2024