דפדפן טלגרם, חנות מיני אפליקציות, הענקת כוכבים ועוד

קראו את ההודעה המקורית באנגלית
דפדפן טלגרם, חנות מיני אפליקציות, הענקת כוכבים ועוד

העדכון של היום מביא דפדפן חדש בתוך האפליקציה שתומך במספר טאבים ומאפשר גישה ל-Web3 לכמעט מיליארד משתמשים, חנות מיני אפליקציות, סוג חדש של מיני אפליקציות, היכולת להעניק כוכבים לחברים – ועוד הרבה יותר.

דפדפן טלגרם

הדפים שתפתחו עם הדפדפן בתוך האפליקציה יכולים כעת להיות מצוצמים או להיפתח מחדש מהסרגל התחתון, מה שמאפשר לכם לנוע בחופשיות בין ההודעות שלכם ואתרי אינטרנט, תצוגה מיידית של מאמרים, או מיני אפליקציות.

הדפדפן של טלגרם תומך באתרים מבוזרים המתארחים על TONבכל האפליקציות המקוריות לטלפון ולמחשב. זה הופך את Web3 לזמין מידית לכמעט מיליארד מהמשתמשים החודשיים שלנו.

רק למקרה שרציתם להציג את הקריפטו לעולם. 😌

עכשיו, כשתקבלו התראה בזמן קריאת מאמר, צפייה בדף אינטרנט או באמצע במשחק, תוכלו לבדוק את ההודעות שלכם — ולחזור מבלי לאבד את ההתקדמות. תוכל גם להוסיף סימניות כדי לחזור לדף מאוחר יותר.

מפתחים יכולים ללמוד עוד על אתרי TON מבוזרים על ידי ביקור בton.org — או פתיחת getting-started.ton בגרסה האחרונה של טלגרם.

חנות מיני אפליקציות

יותר מ500 מיליון מתוך 950 מיליון משתמשי טלגרם מתקשרים עם מיני אפליקציות בכל חודש.

הוספנו טאב 'אפליקציות' חדש בחיפוש שמציג רשימה של אפליקציות שאתם משתמשים בהן ורשימה של מיני אפליקציות פופולריות. עכשיו תוכלו לגשת במהירות לכל המשחקים והשירותים שלכם — או למצוא משהו חדש.

רק למקרה שהעולם שלכם גדול יותר מחתולים ואוגרים. 😌

מפתחים יכולים כעת להעלות הדגמות וידאו או צילומי מסך לתצוגות מקדימות של המיני אפליקציה שלהם כדי לאפשר למשתמשים לדעת למה לצפות.

למקרה שתרצו להוציא את החתול מהתיק. 😌

למיני אפליקציות שמשתמשות בכוכבי טלגרם יש כעת סיכוי להיות מוצגות בטאב 'אפליקציות'. מפתחים יכולים ללמוד עוד על מיני אפליקציות בעמוד זה.

שיתוף ממיני אפליקציות לסטוריז

מיני אפליקציות יכולות כעת ליצור תוכן מותאם אישית לסטורי - כמו סרטונים שנוצרו על ידי בינה מלאכותית או צילומי מצב של לוחות הישגים - כדי לאפשר למשתמשים לשתף כסטורי טלגרם ישירות מהמיני אפליקציה. זה מאפשר סוגים חדשים של אפליקציות - ועוזר לאלו הקיימות להתפשט בין אנשי הקשר של המשתמשים שלהם.

אם לחתולים שלכם יש סטורי לשתף. 😌

מפתחים יכולים ללחוץ כאן לפרטים נוספים על הוספת הפיצ'ר הזה למיני אפליקציות שלהם.

הענקת כוכבים לחברים

כוכבי טלגרם מאפשרים לכם לרכוש מוצרים דיגיטליים במיני אפליקציות או לגשת לתוכן בתשלום בערוצים. עם העדכון הזה, תוכלו לקנות כוכבים כמתנה לאנשי הקשר שלכם.

אם לחברים שלכם כבר יש Premium. 😌

כדי להעניק כוכבים, עברו אל הגדרות > הכוכבים שלי (ב-iOS, תראו תפריט זה רק אם רכשתם בעבר כוכבים לעצמכם).

משתמשים החוגגים יום הולדת יופיעו בראש הרשימה בחלק מיוחד. כוכבים שהוענקו יופיעו בצ'אט כקופסת מתנה יפהפיה ומונפשת.

הבזק בעת הקלטת הודעות וידאו

הודעות וידאו מאפשרות כעת להשתמש בהבזק הקדמי כדי להאיר את המסך עם אור נוסף בעת הקלטה בחושך.

אם תצטרכו אור במקומות חשוכים, כשכל האורות האחרים כבים. 😌

הקישו על סמל המיקרופון בשורת ההודעות כדי לעבור להקלטת וידאו. לאחר מכן לחצו והחזיקו את סמל המצלמה כדי להקליט את הודעת הוידאו שלכם. החליקו למעלה כדי להמשיך להקליט והקישו על סמל ההבזק בפינה השמאלית התחתונה.

ווידג'ט מזג האוויר בסטוריז

משתמשים יכולים כעת לשתף את מזג האוויר בסטוריז שלהם על ידי הוספת ווידג'ט מונפש לכל דבר, מסלפי שמשי ועד מדרונות סקי.

הווידג'ט עובר אוטומטית בין צלזיוס או פרנהייט בהתאם להגדרות במכשיר הצופה, כך שלעולם לא תצטרכו לטרוח בבחירה בין C ל-F. בלילות ללא עננים, הווידג'ט יציג את מצב הירח.

ניתן גם להוסיף מוזיקה, קישורים או מיקום לסטוריז שלכם מתוך מקטע ה'מדבקות'.

תמונה ייצוגית לסטורי

בפרסום סרטון סטורי בפרופיל שלכם, תוכלו כעת לבחור איזה פריים ישמש כתמונה הייצוגית.

דפדפן וטאבים למיני אפליקציות ב-MacOS

לפני שתלכו, בדקו עד כמה הדפדפן החדש בטלגרם לmacOS מדהים. הטאבים החדשים שלו תומכים בהכל: משחקים, אתרי אינטרנט, מיני אפליקציות, דפי תצוגה מיידית ואפילו אתרי Web3 ton.

למקרה שלהטוטנות היא התחום שלכם. 😌

זהו זה ליולי. אנחנו נחפש את העדכון הקרוב לאוגוסט בין הטאבים הפתוחים שלנו.

31 ביולי 2024,
צוות טלגרם

Other News

Зорныя розыгрышы і шмат чаго яшчэ

З сённяшнім абнаўленнем групы і каналы могуць выкарыстоўваць Зоркі Telegram у якасці прызоў у розыгрышах. Таксама для любога артыкула, які вы адкрылі ў браўзеры Telegram, цяпер можна…
Sep 6, 2024

Суперканалы, зорныя рэакцыі і падпіскі

Сёння 11-я гадавіна стварэння Telegram. З жніўня 2013 года мы мелі смеласць першымі рабіць шматлікія новыя функцыі і выраслі амаль да аднаго мільярда карыстальнікаў з нулявымі выдаткамі…
Aug 14, 2024

Браўзер Telegram, крама міні-праграм, Зоркі ў падарунак і шмат чаго яшчэ

Сённяшняе абнаўленне прыносіць новы ўбудаваны браўзер, які падтрымлівае некалькі ўкладак і робіць Web3 даступным для амаль мільярда карыстальнікаў…
Jul 31, 2024

Згортванне міні-праграм, платныя медыя, пошук гісторый і шмат чаго яшчэ

Наша чэрвеньскае абнаўленне дадае спосаб мінімізаваць міні-праграмы ў кампактную панэль, дапамагае стваральнікам кантэнту манетызаваць…
Jun 30, 2024