הגרלות כוכבים ועוד

קראו את ההודעה המקורית באנגלית
הגרלות כוכבים ועוד

עם העדכון של היום, קבוצות וערוצים יכולים להשתמש בכוכבי טלגרם כפרסים בהגרלות. בנוסף, כל מאמר שתפתחו בדפדפן טלגרם ניתן כעת להמיר לתצוגה מיידית, מה שמקל על הקריאה.

הגרלות כוכבים

בעלי ערוצים וקבוצות יכולים לארח הגרלות כדי לקדם את הקהילות שלהם ולתגמל חברים אקראיים בפרסים — בתמורה, הם מרוויחים בוסט שמאפשר פרסום סטורי לערוץ והטבות נוספות.

בנוסף למנויי Telegram Premium ופרסים בעולם האמיתי, כעת ניתן גם להעניק כוכבי טלגרם. הזוכים יכולים להשתמש בכוכבים שלהם על מדיה בתשלום ומינויים בלעדיים בערוצים — או על משחקים ומיני אפליקציות בפלטפורמת טלגרם.

רק למקרה שתרצו כוכבים נופלים בערוץ שלכם.

ההגרלות הן בתשלום מראש ושקופות לחלוטין — עם הגדרות מותאמות אישית למארגנים.

בעלי ערוצים יכולים להתחיל הגרלה דרך הגדרות ערוץ > סטטיסטיקות > בוסט. עבור קבוצות, גשו למידע על הקבוצה > סטטיסטיקות > בוסט.

החנויות App Store ו-Google Play מגבילות את גודל העסקאות — אבל עם @PremiumBot תוכלו ליצור הגרלות גדולות יותר בעלות נמוכה יותר.

תצוגה מיידית לדפדפן טלגרם

בשנת 2016, טלגרם השיקה את תקן תצוגה מיידית — שמבצע אופטימיזציה אוטומטית של מאמרים לדפים מעוצבים בצורה מושלמת למכשיר שלכם עם זמני טעינה אפסיים. תכונה זו פועלת עבור אלפים מהאתרים הפופולריים בעולם.

הדפדפן בתוך האפליקציה של טלגרם יכול כעת להמיר כל מאמר שאתם קוראים בו לפריסה קלה לקריאה וגם קלת משקל.

למקרה שאתם מעדיפים לבחור בעצמכם את הסחות הדעת שלכם. 😌

כדי לשנות דף לפורמט תצוגה מיידית, פתחו את תפריט הדפדפן ובחרו הצג תצוגה מיידית.

פונקציונליות חדשה זו התאפשרה הודות לספריית הקוד הפתוח של Mozilla .

פחות באגים ואופטימיזציה טובה יותר

הצוות שלנו גם הקדיש זמן מיוחד בחודש שעבר לתיקון באגים ושיפור הביצועים באפליקציות של טלגרם לנייד ולמחשב. תודה על כל הדיווחים של המשתמשים בפלטפורמת הבאגים שלנו!

אתם יכולים גם להציע את בקשות הפיצ'רים שלכם בפלטפורמת ההצעות שלנו.

שיפורים במיני אפליקציות

מספר תיקוני באגים יושמו עבור *מיני אפליקציות" - מה שהופך אותן לחלקות אפילו יותר, יחד עם אפשרויות כפתורים חדשות למפתחים.

במקום כפתור בודד, מיני אפליקציות יכולות כעת להציג שני כפתורים באותו זמן - זה לצד זה או בערימה. מימשנו גם אפקט נצנוץ חדש עבור כפתורים, שיכול לשמש ללכידת תשומת לב או להדרכת המשתמש.

מפתחים יכולים לראות כעת את הפרטים המלאים בעדכון Bot API האחרון.

10 מיליון מנויי Premium

החודש, טלגרם עברה את 10 מיליון מנויי הPremium — גדילה של פי 2 בפחות מ8 חודשים. גדילה זו תומכת במטרתנו של מונטיזציה בת קיימא שמעדיפה את המשתמשים ואת פרטיותם.

אנו מודים לכל מנויי הPremium שלנו על תמיכתם המתמשכת — שמאפשרת לטלגרם להמשיך ליצור תכונות עוצמתיות שמשנות את הדרך שבה כמעט מיליארד אנשים מתקשרים.

זה הכל לעדכון של היום, נחזור בקרוב כדי להעניק עוד תכונות.


6 בספטמבר 2024
צוות טלגרם