מתנות, פלטפורמת אימות ועוד

קראו את ההודעה המקורית באנגלית
הצגת מתנות, פלטפורמת אימות ועוד

משתמשים יכולים כעת לשלוח מתנות לחבריהם. מקבלי המתנות יכולים להציג אותן בדף הפרופיל שלהם או להפוך אותן לכוכבים. כוכבי טלגרם יכולים לשמש לדברים רבים, כולל תמיכה ביוצרים ורכישת שירותים במיני אפליקציות.

בנוסף, טלגרם השיקה פלטפורמה לעסקים לאימות מספרי טלפון של לקוחות: פלטפורמת אימות חדשה זו מאפשרת למשתמשים לאשר בקלות את מספרי הטלפון שלהם על ידי קבלת קוד באמצעות טלגרם, ותעלה לעסקים רק $0.01 למשתמש. שיפרנו גם את שיחות הווידאו, הוספנו דרכים חדשות לדווח על תוכן בטלגרם - ועוד.

מתנות

משתמשי טלגרם יכולים כעת לשלוח זה לזה מתנות עבור כוכבי טלגרם – לחגוג ולברך אנשי קשר עם יצירות אמנות מונפשות נוסף להודעות מותאמות אישית.

אם בא לכם להעניק חד-קרן במקום כוכב. 😌

כאשר תקבלו מתנה, תוכלו להציג אותה בלשונית החדשה 'מתנות' בפרופיל שלהם — או להשליך את המתנה ולקבל חלק מהכוכבים שלה כדי לשלם במקום אחר — כולל על עוד מתנות.

כדי לשלוח מתנה, פתחו את הפרופיל של המשתמש והקישו ⋮ / ⋯ > שלח מתנה. תוכלו להוסיף כל הודעה או אימוג'י.

שליחת מתנה

כדי להסביר את החד-קרן שלכם. 😌

בשליחת מתנה, תוכלו לבחור להסתיר את השם שלכם. המקבל עדיין יידע מי שלח את המתנה, אך אף אחד אחר לא יראה את שמכם אם המתנה תוצג בפרופיל שלו.

פלטפורמת אימות

מניסיוננו האישי, אנחנו יודעים כמה יקר להפליא זה יכול להיות לעסקים לאמת את מספרי הטלפון של הלקוחות שלהם. החל מהיום, כל עסק, אפליקציה או אתר יכולים לשלוח קוד אימות דרך טלגרם ולשלם עליהם בFragment. קודי טלגרם הם מהירים יותר, זולים יותר, מאובטחים יותר ונוחים יותר מאשר SMS ואלטרנטיבות אחרות.

אם לא ממש מתחשק לכם לבזבז חצי מתקציב החברה על קודי אימות. 😌

משתמשים יקבלו הודעות עם קוד בצ'אט מיוחד בתוך טלגרם.

ה-Gateway API של שער טלגרם הוא חינמי לחלוטין לבדיקה. מפתחים המעוניינים יכולים ללמוד עוד במדריך המפורט שלנו כאן.

ממשק דיווח משופר

בכל יום, עורכי התוכן של טלגרם מסירים מיליוני תכנים שמפרים את תנאי השימוש שלנו. מאז 2015, כל אפליקציות טלגרם מאפשרות למשתמשים לדווח על הודעות לעורכי התוכן.

כדי לשפר עוד יותר את יכולתם של עורכי התוכן וה-AI שלנו לעבד דיווחים בקנה מידה, תפריט הדיווח הורחב עם אפשרויות מפורטות עוד יותר עבור כל קטגוריה. רשימת סיבות הדיווח מתעדכנת כעת באופן דינמי מהשרת, ומאפשרת לנו להציע את סיבות הדיווח הרלוונטיות ביותר בזמן אמת, תוך התאמה לאירועים ולטרנדים המתפתחים.

אם אתם פשוט צריכים את הדיווח המדויק. 😌

כדי לדווח על הודעה, הקישו בAndroid, החזיקו ב-iOS ולחצו לחיצה ימנית על בטלגרם למחשב או בדפדפן ובחרו 'דווח'.

שיחות וידאו מעוצבות מחדש ב-iOS

שיחות וידאו בiOS נבנו מחדש מאפס כדי להגדיל את הביצועים ולשפר את חיי הסוללה.

זה גם אומר שהמכשירים נשארים קרירים באופן דרמטי בשיחות ארוכות – אפילו עם מספר זרמי וידאו מעשרות משתתפים.

כותרת

אם כבר יש לכם כפפות לחימום. 😌

שיחות וידאו בטלגרם מאפשרות לכם להראות את המצלמה שלכם ולשתף את המסך באותו הזמן.

הזרמת RTMP באנדרואיד

לטלגרם לאנדרואיד יש כעת תמיכה בשידור עם RTMP – המאפשרת לכם ליצור מפתח הזרמה ולחבר את זרם הווידאו שלכם לאפליקציות פופולריות כמו OBS Studio ו-XSplit Broadcaster.

הזרמות RTMP זמינים בכל אפליקציות טלגרם – הם הוצגו לראשונה ב-iOS ובטלגרם למחשב ב2022.

זה הכל להיום, אנחנו נעבוד על תכונות חדשות בזמן שאתם עסוקים בפריקת מתנות.


5 באוקטובר 2024
צוות טלגרם

Other News

هدایا، پلتفرم تأیید و موارد بیشتر

از این پس کاربران می‌توانند به دوستان خود هدیه ارسال کنند. دریافت‌کننده‌ی هدیه می‌تواند آن را در صفحه‌ی پروفایل خود نمایش داده و یا به ستاره‌ها تبدیل کنند. ستاره‌های تلگرام را می‌توان…
Oct 5, 2024

قرعه‌کشی ستاره‌ای

در به‌روزرسانی امروز، گروه‌ها و کانال‌ها می‌توانند از ستاره‌های تلگرام به عنوان جایزه در قرعه‌کشی‌ها استفاده کنند. همچنین، از این پس می‌توانید هر مقاله‌ای که در مرورگر تلگرام باز می‌کنید…
Sep 6, 2024

سوپر کانال‌ها، واکنش‌های ستاره‌ای و اشتراک‌ها

امروز یازدهمین سالگرد تلگرام است. با واکنش‌های ستاره‌ای و اشتراک‌های ستاره‌ای آشنا شوید که به کاربران اجازه می‌دهد از تولیدکنندگان محتوا…
Aug 14, 2024

مرورگر تلگرام، فروشگاه مینی اپ، هدیه دادن ستاره‌ها و موارد بیشتر

به‌روزرسانی امروز، یک مرورگر درون‌برنامه‌ای جدید با پشتیبانی از چندین تب که قابلیت‌های وب3 را در دسترس تقریبا یک میلیارد کاربر قرار می‌دهد،…
Jul 31, 2024