שיחות צבעוניות, אפקט ת'אנוס ועדכון מטורף לבוטים

קראו את ההודעה המקורית באנגלית
שיחות צבעוניות, אפקט ת'אנוס ועדכון מטורף לבוטים

העדכון העשירי של טלגרם לשנת 2023 מוסיף שיחות משופרות עם עיצוב חדש וצבעוני שמשתמשות פחות בסוללת הטלפון, אפקט אבק חדש בעת מחיקת הודעות, עדכון הבוטים הגדול ביותר בהיסטוריה של טלגרם - ועוד.

שיחות משודרגות

שיחות טלגרם מאפשרות למשתמשים לדבר, להפעיל את המצלמה שלהם או לשתף את המסך - הן מוגנות על ידי הצפנה מקצה לקצה וזמינות בכל פלטפורמה.

בעדכון זה, עיצבנו מחדש את השיחות, הוספנו אנימציות חדשות ורקעים יפים שמשתנים באופן דינמי בהתאם למצב השיחה: מצלצול, לשיחה פעילה ועד לסיום השיחה. הממשק החדש דורש פחות משאבים מבעבר, מה שאומר שהוא חוסך בחיי הסוללה ועובד טוב יותר במכשירים ישנים.

בנוסף, תיקנו מאות באגים ותקלות בממשק - והוספנו כמה שיפורים לאיכות השיחה. שיפורים נוספים לחיבור ולאיכות השמע יגיעו ב-2024.

אפקט ת'אנוס במחיקת הודעות

בחודש שעבר הוספנו אנימציית אבק ניסיונית ב-iOS עבור הודעות שנמחקות אוטומטית.

האנימציה המרשימה (והחסכונית באנרגיה) זמינה כעת גם בiOS וגם בAndroid ותופעל בכל פעם שתמחקו כל הודעה.

עדכון בוטים מטורף: תגובות ועוד הרבה יותר

פלטפורמת הבוטים החינמית של טלגרם מאפשרת למפתחים לשלב כל סוג של שירות במערכת האקולוגית של טלגרם - החל מצ'אט בוט פשוט ועד מיני אפליקציות חזקות שיכולות להחליף כל אתר אינטרנט.

אנחנו סוגרים את השנה הזו עם העדכון הגדול ביותר לפלטפורמת הבוטים בהיסטוריה של טלגרם. בין עשרות תכונות חדשות, בוטים יכולים כעת להגיב להודעות ולנהל תגובות, ציטוטים וקישורים, לשלוח תשובות בצ'אטים או בנושאים אחרים, והרבה יותר.

בעדכון החדש, בוטים יכולים לקבל מידע גם על הגרלות או בוסטים בערוצים שבהם הם מנהלים.

מפתחים יכולים למצוא את כל השינויים בפלטפורמת הבוט ביומן השינויים המטורף.

אם אתם מעוניינים בבניית בוטים ומיני אפליקציות, עיינו במדריך הבוטים, שם תוכל למצוא מידע נוסף ואפילו מדריך שלב אחר שלב למתחילים.

עדכון זה כולל תכונות חדשות נוספות, אבל נספר לכם עליהן בינואר. בינתיים, התקשרו לחברים שלכם כדי לברך אותם - או צרו בוט שיעשה זאת עבורכם. נתראה בקרוב מאוד, בשנה הבאה!


31 בדצמבר, 2023
צוות טלגרם

Other News

سحوبات النجوم والمزيد

مع تحديث اليوم؛ يمكن للمجموعات والقنوات استخدام نجوم تيليجرام كجوائز في السحوبات. أيضًا؛ يمكن الآن تحويل أي مقال تقوم بفتحه في متصفح تيليجرام إلى عرض فوري، مما يجعله سهل القراءة.
Sep 6, 2024

القنوات الخارقة، وتفاعلات واشتراكات النجوم

اليوم هو الذكرى السنوية الحادية عشرة لإطلاق تطبيق تيليجرام. نقدم لكم تفاعلات واشتراكات النجوم التي تتيح للمستخدمين دعم صانعي المحتوى، والوسائط…
Aug 14, 2024

متصفح تيليجرام، متجر التطبيقات المصغرة، إهداء النجوم والمزيد

يقدم تحديث اليوم متصفحًا جديدًا داخل تطبيق تيليجرام يدعم نوافذ تبويب متعددة ويجعل ويب 3.0 متاحًا لما يقرب من مليار مستخدم، ويقدم أيضاً…
Jul 31, 2024

شريط التطبيقات المصغرة، الوسائط المدفوعة، البحث عن القصص والمزيد

يضيف تحديثنا في شهر يونيو طريقة لطي التطبيقات المصغرة إلى شريط مُدمج، ويساعد صانعي المحتوى على تحقيق الدخل من قنواتهم من خلال الصور ومقاطع…
Jun 30, 2024